Okunan Makale:
Eskimeyen düşünceler

Eskimeyen düşünceler

Klasik erkek giyim markaları, aynı anda hem özenli hem de gelişigüzel giyinmiş gibi gözükebilmeyi mümkün kılan İtalyan püf noktasını uzun zamandır arıyor. İşin sırrı -bize söylenene göre- kumaşta. Elisabetta Canali bu bağlamda babası Eugenio ile aile şirketi yürütmenin artı ve eksileriyle; klasik bir erkek giyim markasının, geleneklere dokunulmadan nasıl modernleştirilebildiğini ele alıyor.

Elisabetta: Canali’yi Giacomo ve Giovanni 1934’te kurduklarından bu yana markada neler değişti?

Eugenio: Elbette teknolojiyle birlikte değiştik. Yeni karışımlar ve kumaşlarla tanıştık. Öte yandan yeni müşteriler ve yeni piyasalar çıktı karşımıza. Ama on yıllar içinde yeni jenerasyonlar, yeni fikirleri, enerjileri ve vizyonlarıyla çıkagelseler de, yaklaşımımız bir şekilde baki kaldı.  

O günlere kıyasla erkekler şimdi nasıl giyiniyorlar?

Günümüzün özgürlüğe ve spontane olmaya dayalı bir kıyafet kodu var. İnsanlar kişisel bakış açılarını giysilerine uygulayabiliyorlar. Ama aynı zamanda artık giysilerinden beklentileri daha yüksek. Giysiler, hem şık, hem rahat, hem de modern yaşam biçimine uygun gözükmek zorunda. Mesela biz de, yeni karışımlarla üretilen, liflere yapılan özel uygulamalarla kırışma ihtimalinin azaltıldığı ürünlerden oluşan Travelkoleksiyonunu bu yüzden tasarladık. Kıtalar arası uçan müşterilerimiz bile kusursuz görünsünler diye!

Peki Giacomo ve Giovanni’nin geleneklerini Canali bugün nasıl muhafaza ediyor?

Onların fikirlerini geliştirerek, tıpkı onların yaptıkları gibi yeni maceralara atılarak… Her sezon farklı kalıplar, renkler ve kumaşlarla tasarımları değiştirsek de markanın ilk günkü kimliğini bozmamaya dikkat ediyoruz.   

Bugün stil mi daha önemli, moda mı?

İkisi birbirine sıkı sıkıya bağlı. Biz stil sahibi modanın peşindeyiz. Bu sırada ayrıntı, kalite, fonksiyonalite ve formu da atlamıyoruz.

Yorumları Gör (0)

Cevap bırak

E-posta adresiniz kimseyle paylaşılmayacak.

© 2019 Port Magazine
Tüm Hakları Saklıdır.

Başa Git